"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

maandag 29 februari 2016

Vintage 2

Hallo dames,

hier ben ik terug met nog een vintagekaart...
De kaart die ik vorige week gemaakt had, naar een 
sketch van http://vintagekaarten.clubs.nl/, was niet
zoals het hoorde. Het plaatje en de tekst moesten
een ovaal zijn en ik had een rechthoek gebruikt :-))
Dus heb ik een nieuwe kaart gemaakt en de sketch 
een beetje beter bekeken...

Dit is de sketch...

Dit is mijn kaart...


Nog een fijne week voor iedereen,


8 opmerkingen:

  1. Jeetje Annemie...3 kaarten in één week! wat ben je lekker bezig geweest! Ik heb ze allemaal bekeken en ik hou van vintage, maar je stempel kaart vind ik ook weer prachtig gedaan! Ik heb weer genoten op je blog en ben weer helemaal bij!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Annemie! Ik heb er toevallig ook aan mee gedaan, heb 'm alleen nog niet op mijn blog geplaatst. Volgens mij had je ook wel een vierkante tekst mogen gebruiken, als de sketch maar te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annemie,
    je hebt een prachtige, vintage kaart gemaakt, leuke sketch heb je gebruikt, prachtig de bloem met strikken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Annemie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie vintagekaart heb je gemaakt. Goede moed om dat wanneer je kaart af is en de sketch niet juist, ze aan te passen.
    IK heb vroeger veel vintage gemaakt, maar ga zeker naar je andere blog om daar ook een bezoekje te brengen
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Annemie,
    ik ben nog eens naar je vorige vintage kaart gaan kijken en ik vond ook heel mooi en deze ook hoor ! Maar als je de sketch wil volgen, is juist juist hé (ik ben ook zo). Ik heb voor je een deel kopies van vintage kaarten ik breng ze mee naar de hobby, groetjes en tot maandag !
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annemie, prachtig vintagekaartje, mooi van kleur en zo een fijn strikje onder de bloemetjes ... super mooi !
    Het eerdere vintagekaartje is ook super mooi hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi deze vintage kaart, hier zou ik ook nog een keertje aan moeten beginnen!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...