"I look to the future because that's where I'm going to spend the rest of my life"
(George Burns)

dinsdag 17 februari 2015

Valentijn & Verjaardag

Hallo dames,
alles goed met jullie?
Hier alles goed, het is hier druk, druk, druk...
Maar ik probeer tussendoor toch een bericht te plaatsen.

Het is intussen al een paar dagen geleden, maar ik wil 
jullie toch de Valentijnskaart laten zien die ik gemaakt
heb voor mijn lieve man...

De achtergrond is gemaakt op fotopapier. Eerst met Distress Ink
gestempeld op een craftsheet en dan mijn fotopapier er even 
opgelegd. Dit mag niet te lang want anders kleeft je papier aan
de craftsheet. Daarna de vogels en de tekst erop gestempeld.
Het hartje heb ik geëmbost op kaartenkarton en dan uitgeknipt.

De tweede kaart die ik jullie wil laten zien, is een verjaardagkaart
voor onze schoonzoon. Zondag was het zijn verjaardag. Weer een
moeilijke opdracht voor mij... een mannenkaart :-( Maar door zijn
 hobby is het mij toch gelukt. Hij heeft interesse voor de oorsprong
 en ingrediënten van verschillende soorten whisky's.
Dus ben ik op zoek gegaan, op internet, naar een prentje met een
mooie fles whisky... En dit is de kaart:


De binnenkant van de kaart...
Het DP is van Prima Marketing "Reflections".

Er volgen nog verjaardagkaarten, want ze volgen mekaar op
in de familie :-) Maar dat is voor een volgend bericht... anders
wordt het teveel...

Nog een fijne dag voor iedereen,



10 opmerkingen:

  1. Wat heb jij je man verwend met een super mooie kaart !!!! Mooi hart heb je gevonden.
    De kaart voor je schoonzoon is ook goed gelukt, mannenkaarten zijn echt moeilijk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie Valentijnskaart had je voor je man gemaakt.
    De kaart voor je schoonzoon vind ik ook heel mooi, op internet is veel te vinden. Mocht je nog eens stempels zoeken; bij Different Colors hebben ze hele leuke stempels die met whisky te maken hebben, ik heb ze zelf ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 Hele mooi kaarten geworden Annemie!
    Tja, mannenkaarten blijven lastig .
    Vind ik ook.
    Maar die van jou is prachtig.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful designs! You are lucky that your weather is warmer than it is here. Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annemie,
    Je Valentijnskaart is prachtig, heel speciaal met de achtergrond en leuk hoe je het hart hebt gemaakt en de kaart voor je schoonzoon is ook heel leuk gevonden, ziet er prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Annemie.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annemie, het is ondoenlijk om alles in te halen wat ik gemist heb maar heb toch even naar beneden gescrold, jij hebt niet stilgezeten zeg! Je laatste kaart voor je man is echt heel erg mooi gemaakt, wat heb je er veel werk van gemaakt maar het resultaat mag er zijn. Ja er is veel veranderd in korte tijd. Die 4D echo film is echt geweldig, je ziet het kindje van echt als zoals het is en ook gewoon bewegen, schoppen etc. Maar......een "gewone" zwart wit echo is ook superleuk om te zien hoor, wat een wonder toch he?
    Fijne avond, liefs Hanny, tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Annemie 2 prachtige kaartjes heb ik bij jou terug kunnen bewonderen. Je valentijnskaartje is echt heel erg mooi geworden en dan de kaart voor je schoonzoon vind ik ... wow prachtig !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Annemie,
    2 mooie kaartjes en heel mooi en fijn afgewerkt, (wat ook belangrijk is).
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en lief dat je voor je man een valentijnskaart hebt gemaakt! Hij zal met deze mooie kaart vast in zijn nopjes zijn geweest. Ik vind de tekst stempel ook erg mooi en passend!!
    De kaart voor je schoonzoon is ook al zo'n mooierd!! Leuk dat je zijn hobby als tema hebt genomen!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...